dilluns, 18 de novembre del 2013

Projectes dels companys.

FOTO REPORTATGE:
Títol general: Els diferents somriures.
Títols: Posaré diferents títols específics per a cada fotografia, segons el seu contingut, per exemple: somriure tímid, somriure extrovertit, somriure divertit, somriure fals, etc
Càmera: Utilitzaré la meva pròpia càmera NIKON.
Quan i com es farà: Les fotografies s'aniran fen al pas del temps, quan trobi el somriure adecuat i que m'agradi la seva expressió. Es farà quan jo porti la meva càmera i hagi escollit els diferents somriures que m'agraden, els hi faré la foto, però, no hi ha cap lloc en concret per fer-ho.


PROJECTE LAURA AVELLANEDA:
La meva companya Laura, farà un fotoreportatge sobre els ulls. El seu títol general, serà els ulls clarament. Els diferents títols tractaran sobre les diferents característiques dels ulls, on intentarà exposar o ressaltar l'especial d'aquells ulls. Utilitzarà la seva pròpia càmera. Es farà entre aquesta setmana quan es reuneixi amb diferent gent per fer-li les fotografies. No té cap lloc concret per a fer-ho, ja que no necessita un lloc específic, només els ulls.

CRÍTICA:
A mi aquest projecte el trobu molt creatiu i interessant ja que els ulls són una expressió de la gent que utilitzen cada dia. És una bona idea, així podrem observar els diferents ulls, si són expressius, bonics, plorosos, etc. És una bona conducta per a fer un foto reportatge.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada