dilluns, 3 de febrer del 2014

QÜESTIONARI.


  1. Com titularé el meu videotutorial?
RESPOSTA → Reposteria casolana
  1. Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin?
RESPOSTA → NO.
  1. Què ensenyaré a fer?
RESPOSTA → Ensenyaré a fer un plat casolà, que se’m doni bé, però aquest plat, encara està per decidir. Algunes opcions: croquetes, croissants, brioix, ensaimades.
  1. Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
RESPOSTA → A la demostració hi haurà el resultat final, tot complert i a l’explicació hi haurá cada pas a seguir per aconseguir la demostració.
  1. Quan ho enregistraré?
RESPOSTA → Aproximadament d’aqui 1 setmana començaré.
  1. És a l'exterior? Hi haurà molt soroll?
RESPOSTA → No, no hi haurà soroll perquè al ser a l’interior d’un local, no hi haurà xivarri.
  1. Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
RESPOSTA → Utilitzaré bona llum, bon “enfoque”, bona perspectiva i per al so, el màxim silenci possible i augmentar la veu del autor/protagonista.
  1. Quina càmera utilitzaré?
RESPOSTA → nikon
  1. Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
RESPOSTA → Sí, del meu avi que és pastisser de tota la vida.
  1. Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?
RESPOSTA → Sí. música per ambientar, quan no hi hagi ningú parlant i perqiè el vídeo no es faci aburrit. YOUTUBE.
  1. Què posaré als crèdits?
RESPOSTA → Posaré agraïments per la gent que ha colaborat, la música que he posat i el meu blog.
  1. És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?
RESPOSTA → Sí, ja que, qui vegi la url, podrà accedir al meu blog fàcilment i puc tenir més visites.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada